Cei interesati de pretul unui audit de Adwords pot apela la WiseVision pentru a avea parte de cele mai bune servicii in acest sens si de a afla mai multe informatii importante cu privire la performantele actuale si la posibilitatile de dezvoltare. Astfel, in prima faza se poate stabili bugetul necesar pentru obtinerea obiectivelor impuse, evitarea greselilor si a platilor inutile, pozitia in fata competitorilor directi si care sunt acestia, precum si posibilitatile de promovare a produselor sau serviciilor. Asadar, un asemenea audit este recomandat chiar inainte de pregatirea unei campanii initiale Adwords, insa si in mai multe conditii, precum in cadrul unei campanii aflate deja in desfasurare si care se doreste a fi optimizata din punctul de vedere al bugetului sau alt continutului propus.
Auditul Adwords poate fi folositor si inainte de punerea in aplicare a unei campanii de optimizare SEO, pentru ca informatiile obtinute pot fi foarte folositoare, dar si atunci cand se pregateste un plan care urmeaza a fi pus in aplicare pe o perioada mai lunga de timp.
Rezultate si avantaje
Pretul unui audit de Adwords este modic in fata beneficiilor obtinute, printre care cresterea ratei de click in cazul anunturilor de tip search, iar in functie de performante se pot reduce si costurile pe fiecare click, ceea ce presupune afisarea catre un numar mai mare de utilizatori dispusi sa dea click, totul cu acelasi buget initial. Se imbunatateste si rata de respingere intrucat vizitatorii sunt mai atrasi de faptul ca gasesc toate informatiile importante la locul lor si nu mai au tendinta de a parasi site-ul la doar cateva secunde mai tarziu.
Pentru a obtine toate aceste avantaje specialistii de la WiseVision folosesc cele mai noi si moderne instrumente, care sunt utilizate de catre cei mai bine pregatiti din domeniu, astfel incat sa ajute la obtinerea rezultatelor impuse intr-un timp tot mai scurt.